Tuesday, January 29, 2013

the ususal suspects



l'Albert de Barcelona 
ve cada dia a prendre un cafè.
és músic, toca flamenc i porta tres piercings a nas.
és fantàstic poder parlar en català! 
i sempre em dóna consells per sobreviure al barri,
economia de subsistència que diu ell

el seriós home calb
ell i l'altra cambrera (l'Alejandra) s'odien mútuament, així que els serveixo jo.
i ens agradem. 
li encanta barcelona 
i li encanta explicar-me els viatges que fa amb el seu nòvio per tot el món
és molt exigent amb el menjar però deixa bones propines.
a l'home calb li agraden els meus barrets i tocats 

un noi molt agradable amb un accent molt estrany
cada dia demana el mateix per endur-se,
fent servir exactament les mateixes paraules, 
començant "necessito..." com si l'esmorzar fos una qüestió de vida o mort

l'amiga d'en Sam i l'Alejandra 
no és gaire amable amb mi.
ve a prendre el brunch i sempre menja una gegantina french toast i un latte
però és molt prima.
no sé pas on posa totes aquestes calories

en Sam
és un client jove supermaco.
el meu primer dia de feina em va preguntar el nom, 
i ara cada cop que entra al cafè pregunta
com estàs berta?
i intenta algunes paraules en castellà

David, l'irlandès
cada diumenge a la tarda pren un cafè gran 
i s'asseu allà i parla pels descosits amb mi i amb l'Alejandra
és molt divertit
i és músic també


2 comments: