Wednesday, January 23, 2013

la jungla glaçada

per sobreviure una setmana a 10 sota zero cal evitar convertir-se en una marmota en estat hivernació sosporífera...

fornejant assajos de pastissos 
a casa d'unes bones pinxes, jo no tinc forn
per trobar la recepta perfecta 
que un ballarí m'ha convidat al seu aniversari-pie-contest late night a greenpoint el dissabte 







































treballant cada dia al cafè
cobrint els torns d'una que se n'ha anat de holidays a terres més càlides. 
ja m'agrada això de ser cambrera
i servir sopes fumejants als policies que patrullen pel barri
amb estalactites al nas,
dir vuitcentes vegades thankyouverymuchhaveawonderfulday,
i que els mexicans de la cuina em convidin a sangria al mig del torn

i quan no em toca el shift de nit, 
ballar, evidentment,

...i tenir un amic d'hivern





i l'únic dia lliure de la setmana -avui
esmorzar un bagel calent i un cafè al bar 
mentre escric una carta a l'Helena
(que ja està bé, quin reatrd, com se m'han passat els dies!)

passejar tot el matí 
relliscant pels tolls gelats
i trobant remeis hivernals...

un llibre encara calentet de la impremta

-la fabulosa Lou Salomé sempre em ve a trobar en moments decisius-

troques per fer gorros i bufandes ben abrigadets
i els ingredients pel pastís definitiu






No comments:

Post a Comment