Friday, September 14, 2012

som una persona diferent quan vivim en un idioma diferent?




això és la vista des de la meva taula de la classe d'studio


studio:

primer pin up

que vol dir penjar els projectes amb xinxetes al passadís (pin és xinxeta) i presentar-los en públic

m'he d'acostumar a veure el grafisme americà

(però em penso que no m'acostumaré a utilitzar-lo)



critical theory: words, buildngs & landscape


una professora apassionada, apassionant

lectures espesses en anglès cada setmana

i aprendre a escriure, en anglès...

som una persona diferent quan vivim en un idioma diferent?

tres hores de debat-comentaris (en anglès) sobre les lectures, els dijous al matí...avui entre tant d'anglès  i tant d'aire acondicionat, el cervell per poc se'm queda congelat en un univers paral·lel... 


projects in painting:

les tardes de dimecres pintant

silenci (que vol dir no anglès)

i res de xinxetes

...




això és la meva universitat

això sóc jo a la meva universitat




2 comments:

  1. Sí...el nostre idioma matern ens permet expressar-nos tal i com som...potser no deixem de ser qui som quan ens hem d'expressar en un idioma estranger, però perdem part de la nostre naturalitat...vaja, penso jo!

    Quina guapada d'universitat, no?

    delesparaules

    ReplyDelete
  2. si...en anglès sóc una persona lenta, una mica més tonta, i amb més morro que en català...

    ReplyDelete