Thursday, September 27, 2012

desorganització


Resulta que quan tens temps lliure t'adones que pots fer el que vols,
i  no organitzar-te i dedicar cada moment al que et ve de gust.

He descobert una cosa que ja sabia però no havia tingut temps de de descobrir
que és que m'agrada el temps que passo pintant, 
i encara que avui no hi hagi classe el professor Fuentes obre el taller 
i hi passo la tarda,

i ahir que feia sol  vaig caminar tot el dia amunt i avall
i em vaig comprar un pintallavis fúcsia fenomenal de fenòmeno,

i amb tant de temps lliure el que passa és que al final se m'acumula la feina
i ara a la nit m'hauré de posar a fer casetes...

3 comments:

  1. Mare meva...no pares de superar-te!

    delesparaules

    ReplyDelete
  2. Ei ei, això de les fotos de gran tamany dóna molt bons resultats, eh?
    Estic experimentant també això d'arribar a la nit i haver de pensar en la materialitat d'una façana...Et veig molt bé ;)

    ReplyDelete
  3. =) que bé llegir-te berta! jo vull una foto d'aquest color rosa!

    georgina

    ReplyDelete