Sunday, December 2, 2012

swingin' again

















quina felicitat per favor!
4 hores de swing amb una banda genial a Columbia després de quasi 2 mesos sense ballar


i m’he enamorat d’un xinès però tant ballar, tant ballar,  l’he perdut
i ara estic fent una investigació nocturna internàutica per trobar-lo

És que ha sigut genial:
mentre anava arribant la gent feien allò típic d’una classe pels que no han ballat mai,(professor Nathan Bugh)
i rockstep, i pas, pas, i kicks i tal i qual.
i canvi de parella,
i amb el xinès aquest fem els passets bàsics que mana el professor i em mira, sospitant
i pensa alguna cosa i es decideix i em llaça un swingout i comencem a ballar amb una superconnexió de les que quasi mai passen enmig de la pseudoclasse i ens mirem i riem i és genial

Canvi de parella i segueix  la classe avorrida que s’acaba de seguida i comença a tocar la banda.(http://grandststompers.com/)
em busca i el busco des de lluny però m’agafa un leader més proper...
i a la tercera o quarta cançó  per fi ens trobem i és una mica tímid i ballem i però van i toquen una lenta pesada i no ens surt gran cosa

I dono voltes tota la nit amb leaders de totes les espècies de la via làctea descobertes i per descobrir i m'ho passo genial. best night ever que diria un.
Però després cap al final vaig buscant el noi xinès per veure si en ballem una de ràpida...
Però res. Desaparegut.
em compro dues pomes i menjo al metro direcció uptown
En fi. Tant se val. Ja el trobaré.


...A més de satifer el mono de swing i d'enamorar-me:

he conegut una noia sueca que va cada any a Herrang

he ballat una cançó amb un ancià de Harlem

m'ha saludat un altre xinès que em recordava d'haver ballat al frimafram un dijous de setembre i hem xerrat

i he retrobat un dels lindyhoppers del viatge amb metro del 31 d'agost http://on-a-wire.blogspot.com.es/2012/08/first-week-of-classes.html (aquest cop sí ja tenim els noms i contactes)

5 comments:

  1. =) qui sap... potser us trobeu en una altar festa swinguera! no deixis de ballaer berta!

    ReplyDelete
  2. Em faig desde ara mateix fan teu. Llegin-te fas que em posi en la teva pell i que senti el neguit de no trobar la parella de ball amb qui has ballat tant bé. En el teu cas, aquest xinés que encara no té nom. En el meu, aquella follower amb qui només en vaig poder ballar una. Espero que tinguis una altra oportunitat, i en aquest cas, que no et tallis, li demanes el nom, el telefon, el messenger, el facebook i el número de peu.

    ReplyDelete
  3. el proper cop seré més ràpida de reflexos!! (qui ets magmerlí? hem ballat?)

    ReplyDelete
  4. Visca el swing, els chinesos i la connexió... i NY, visquen les dues pomes, herrang i els ancians de Harlem
    ;)

    ReplyDelete